Re: IBM - Alaaaarm!!!

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 15:25:31 MET DST

Uzytkownik "Olek Dabrowski" <olek_at_studioANTYSPAMspartan.com.pl> napisal w
wiadomosci news:B96AB8F6.5B26A%olek_at_studioANTYSPAMspartan.com.pl...

> a dwa dni temu zaczal wyc jak stary odkurzacz Zelmer.

Mój odkurzacz ma prawo sie na ciebie obrazic. Uwazam, ze wyje piekniej niz
wiele innych odkurzaczy.

> to zgralem na CD i czekam. Nie wiem, czy to wycie to oznaka jego rychlej
> smierci, czy one tak juz maja z tym halasem...?

Jak mi dysk padal (IBM), to tez zaczal najpierw wyc. Ale podkreslam, ze jego
wycie bylo o wiele brzydsze od Zelmera. Ja bym je raczej porównal do silnika
pralki Frania.

Pozdrawiam,
Sniper