win2000 print serwer d-link problem

Autor: MM (weikrim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 15:47:05 MET DST

Mam w sieci maly sprzetowy print serwer D-link,
do, ktorego mam dolaczone dwie drukarki.

nazwa print serwerka jest jest ps1

instaluje drukarke w nastepujacy sposob:

Drukarka sieciowa

nazwa zasobu,
\\Ps1\lpt1\nazwa_drukarki

itd.
komunikacja odbywa sie po netbeui

jesli wypuszczam wydruki pod systemem operacyjnym
Win98 SE, wszystko jest ok, nalezycie buforuje zadania
wydruku i nie ma zadnych problemow.

Natomiast jesli zainstaluje w ten sposob drukarke
pod systemem operacyjnym Win2000 pro
pojawiaja sie problemy.
Zachowuje sie tak jak gdyby nie buforowal zadan wydruku.
Pomimo tego ze w sterowniku wlaczam ta opcje.

Co najciekawsze wypuszczenie wydruku np. 10 stron, spod jakiejkolwiek
aplikacji powoduje zwis calej windy na czas wydruku nic nie idzie zrobic w
tym
czasie.

Czy ma ktos jakies pomysly doswiadczenia ?
Za wszystkie rady bede wdzieczny.

Dodam ze nie chce instalowac tej drukarki do jakiegos komputera i pozniej
jej udostepniac poniewaz w chwili obecnej nie mam komputerow w sieci
ktore moglyby byc wlaczone na stale, najbardziej zastanawia mnie fakt,
ze pod winda 98SE jest wszystko git

Za pomoc z gory dziekuje

--
MM