Re: SCSI problem

Autor: Przemyslaw Wollenszleger (volen_at_banklek.com.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 14:00:23 MET DST

On Fri, 26 Jul 2002 13:36:26 +0200, Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl> wrote:
> Przemyslaw Wollenszleger <volen_at_banklek.com.pl> wrote:
> Hm ... jesteś pewien że dyski są w tym samym standardzie co kanały SCSI
> na płycie ? jak tam z terminowaniem na SCSI i ostatnim dysku ? Ładowanie

OK, OK... jako lajkonik mogę opowiadać farmazony :) a wygląda to tak, że
płyta wspiera LVD, a dyski są jak LVD/SE. Jeśli chodzi o terminowanie,
to na kablu, który otrzymałem z płytą jest jakieś takie coś...

> BIOS-u SCSI włączone ?

tak

> W ustawieniach SCSI włączone uruchamianie dysków
> ?

w tym adaptekowym? zdaje się, że tak

> 80-pinowe dyski to może być hot-swap - czy dyski są poprawnie zasilane
> ?

do przejściówki jest doprowadzony prąd...

> Poszukaj dysków 68-pin , może przejściówka coś psuje (bardzo
> prawdopodobne).

taaa... bardzo chciałbym to zrobić, ale, niestety, nie mogę... no,
chyba, że ktoś chciałby się wymienić na dwa LW, tylko trzeba znaleźć
chętnego: dwa, nowiutkie 18GB...
Jakieś inne pomysły?

--
pozdrowienia, Przemyslaw Wollenszleger