Re: SCSI problem

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 14:04:56 MET DST

Przemyslaw Wollenszleger <volen_at_banklek.com.pl> wrote:

> OK, OK... jako lajkonik mogę opowiadać farmazony :) a wygląda to tak,
> że płyta wspiera LVD, a dyski są jak LVD/SE. Jeśli chodzi o
> terminowanie, to na kablu, który otrzymałem z płytą jest jakieś takie
> coś...

jeżeli tak, to dysk może nieć zworkę SE/LVD . Ustaw tak żeby pasowało do
płyty. Swoją drogą, jesteś pewien że płyta obsługuje LVD ? Nie mam
takiej, ale to byłaby dla mnie mała nowość jeżeli chodzi o układy
Adapteca integrowane w płytach głównych. Może jest jakieś ustawienie w
BIOS-sie albo zworka na płycie SE/LVD ? Zupełnie zgaduję teraz. Sęk w
tym że LVD to zupełnie inne napięcia i dłuższy kabel niż SE.

> w tym adaptekowym? zdaje się, że tak

to właśnie miałem na myśli

> do przejściówki jest doprowadzony prąd...

czyli przejściówka jest do dysków hot-swap ...

> Jakieś inne pomysły?

Coś z tym LVD może .... spróbuj może na początek uruchomić jeden dysk.

B.