Re: SCSI problem

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 13:36:26 MET DST

Przemyslaw Wollenszleger <volen_at_banklek.com.pl> wrote:
> - płyta Tyan Thunder S2462...
> - ... ze zintegrowanym kontrolerem SCSI Adaptec AIC 7789W
> - 2 dyski Seagate ST318406LC
> Problem jest taki, że nie widać dysków.
> Przypuszczam, że to coś trywialnego, aczkolwiek nie mam pojęcia, co to
> może być.
> Na płycie są dwa kanały, oba 68-mio pinowe, dyski mają po 80 pinów.

Hm ... jesteś pewien że dyski są w tym samym standardzie co kanały SCSI
na płycie ? jak tam z terminowaniem na SCSI i ostatnim dysku ? Ładowanie
BIOS-u SCSI włączone ? W ustawieniach SCSI włączone uruchamianie dysków
? 80-pinowe dyski to może być hot-swap - czy dyski są poprawnie zasilane
? Poszukaj dysków 68-pin , może przejściówka coś psuje (bardzo
prawdopodobne).

B.