Re: Ostateczna odpowiedz prosze

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 04:06:21 MET DST

On Mon, 1 Jul 2002 20:34:21 +0200, "bolo" <bolo_at_irc.pl> wrote:

>nie! ma znaczenie a) producent chipu
W grafice 2D i podlaczeniu przez DVI zupelenie marginalne.

>b) rodzaj zlacza pod jakie podlaczysz
Zgadzam sie.

>ad a) radeon ma znacznie lepszy obraz niz GF i mniej bledow lub opuszczonych
>pikseli czy blednie zrenderowanych
Ze co? Czegos nie kumam - garta generuje opuszczone piksele? Chodzi ci
moze o jakies artefakty? A moze zwykle bledy w generowaniu grrafiki?

>c) producent karty jak sadze ma o tyle znaczenie ze markowe mozna lepiej
>podkrecic albo lepsze (szybsze) pamieci sa wstawione
Jesli jednak uzyje d-sub to karta markowa potrafi czasem dac o wiele
lepszy obraz od noname. W tanich zabawkach montowane sa zwykle podlej
jakosci filtry na wyjsciu analogowym.

>osobiscie polecam radeona 8500 i od ciebie zalezy czy bedzie to pelna wersja
>(szybsza) czy LE - troche wolniejsza
>i z jakimi wyjsciami na pewno bedziesz bardziej zadowolony niz z GF (sam mam
Ale jesli chce to podlaczyc do LCD (i ten LCD ma DVI) to karta tez
takie zlacze powinna miec.

>gainward'a golden sampla GF, ale w porownaniu do radeonow (nawet
>niefirmowych) jest obraz na mojej slabszy-gorszy
Z tymi radeonami to roznie bywa......

Pozdrawiam
GLide

--