Re: Ostateczna odpowiedz prosze

Autor: bolo (bolo_at_irc.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 20:34:21 MET DST

Użytkownik "romen" <nospamromen_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Odpowiedzcie mi raz i ostatecznie-jezeli mam monitor LCD z wyjsciem DVI to
> nie wazne jaka karte kupie GF4Ti lub Radeeon i nie wazne czy dobrej firmy
> czy nie to zawsze mam swietny obraz.Bo do tej pory zalowalem ze jak kupie

nie! ma znaczenie a) producent chipu
b) rodzaj zlacza pod jakie podlaczysz
ad a) radeon ma znacznie lepszy obraz niz GF i mniej bledow lub opuszczonych
pikseli czy blednie zrenderowanych
ad b) lcd ma DVI jesli karta graficzna ma dvi to wszystko w porzadku, ale
jesli grafa ma d-sub to musisz zastosowac przejsciowke a tu juz jest strata
jakosci
c) producent karty jak sadze ma o tyle znaczenie ze markowe mozna lepiej
podkrecic albo lepsze (szybsze) pamieci sa wstawione

> GF4Ti 4200 Winfasta(dobry wybor??)to bede mial gorszy obraz niz na
> Radeonie.Chce miec karte o dobrym obrazie(teraz w przypadku lcd jak
piszecie
> to niewazne)i bardzo szybka aby nie musiec jej szybko wymnienic.Czy warto
> teraz kupic tego geforce czy moze beda w najblizszej przyszlosci jakies
> obnizki.Myslalem rez o GF4 4400 ale chyba szkoda na niego kasy

osobiscie polecam radeona 8500 i od ciebie zalezy czy bedzie to pelna wersja
(szybsza) czy LE - troche wolniejsza
i z jakimi wyjsciami na pewno bedziesz bardziej zadowolony niz z GF (sam mam
gainward'a golden sampla GF, ale w porownaniu do radeonow (nawet
niefirmowych) jest obraz na mojej slabszy-gorszy

pozdrowka
bolo