Re: Zamienię GF2MX200 na Radeon VE

Autor: robocop_4 (robocop_4_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 15:53:20 MET DST

na pewno nie sprawia żadnych problemów z instalacją na
dowolnej maszynie i systemie ani nie znam gry, która nie pójdzie
przynajmniej w 800x600. a na temat tanich klonów VE
wystarczy poczytać na grupach.
a tak przy okazji to jak ktoś chce grać ostro w 3d to niech kupi
np. gainwarda gf4t4200 a jeśli pracuje i chce super ostry obraz
i komfortową pracę na dwóch monitorach to tylko matrox.
ja teraz potrzebuję najtańszą działającą kartę z chipem radeon.

co do dopłaty to jak najbardziej ale jak masz markową
kartę z gwarancją. chcę się zamienić bo już nie potrzebuję
tego mx200, ale nie przywiozę nowej karty z gwarancją
za 220 zeta jeszcze do tego dopłacając i dostając w zamian
VE w postaci taniego klona bez gwarancji działającego "w 80%".
takie coś mogę kupić ostatecznie na giełdzie za 110-115zł
a tego mx200 oddam wtedy gratis dzieciom sąsiadów
razem ze starym kompem.

pozdro
jarek