Dylemat rozbudowy PC

Autor: mortel_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 01 Jul 2002 - 17:29:01 MET DST

Mam do was poważne pytanie ... doradźcie mi w co najlepiej się wyposażyc ..
nie chcę wywalać kupę kasy na coś na co nie będę używał .. nie gram .. od czasu
do czasu jest mi potrzebne do programowania, do pisania itp...
mam płytę vtecha z gniazdem na procesor socketowy i magistralę max 133 MGz ...
teraz mam wstawiony procesor Celerona 300 i pamieć składaną 96 MB, ale zaczyna
być nieco wkurzające .. nie chcę kupować nowej płyty a może coś da się jeszcze
z niej wyciągnąć .. max do roku czasu ..
co mi proponujecie ze względu na procesor, pamięć i kartę grafiki...
Mam już swój pomysł ale chciałbym usłyszeć waszą opinię na ten temat .. może
zwrócicie mi uwagę na coś bardzo ważnego czego teraz nie zauważam ... może nie
opłaca się inwestować w taki sprzęt... ja myślę o używanych częściach ..
Wiem że nie podałem ważnych szczegółów odnośnie płyty ale chodzi mi wasze
pomysły ogólnie..

Będę wdzięczny

Boniek