Jupiter KYRO II

Autor: Lechu (lechn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Jun 2002 - 10:32:30 MET DST

Witam wszystkich
Stalem sie kilka dni temu posiadaczem karty Jupiter KYRO II 64MB TV. I
zaczely sie male problemy. Moze ktos z szanownych grupowiczow bedzie
potrafil wytlumaczyc pare rzeczy. Przy uruchamianiu 3dMark2000 wszystko
wyglada dobrze do czasu testu z teksturami 64MB - nie potrafi go wykonac i
przechodzi dalej. Karta ma 64MB pamieci. probowalem zmieniac AGP aperture
size w BIOS-ie z wartosc 64 na 128 - dalej to samo. Wydaje mi sie rowniez ze
cos nie tak jest z ustawieniami opcji w sterownikach, bo bez wzgledu na to
co tam ustawie (na zakladce DirectX lub OpenGL), to efekty w testach i grach
sa takie same. Wlaczanie czy wylaczanie Vsync nic nie daje, a z tego co wiem
powinno przyniesc kilku - kilkunasto procentowy wzrost wydajnosci kosztem
"szarpanego" obrazu w testach. Tymczasem wyglad obrazu jest dalej taki jaki
byl i wyniki tez :-(
Sterowniki mam najnowsze: 15.0084 Win98. Moja plyta glowna to DFI AK74SC +
Duron600. Sterowniki VIA4in1 v.4.38, DirectX8.0.
Moze ktos mnie oswieci co sie dzieje. A tak na marginesie to jaki
przewidujecie wzrost wydajnosci karty przy zmianie procesora na Durona1000,
a moze nawet 1200?
Pozdrawiam i czekam na sugestie.
Lechu