Upgrade compa

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 16:24:15 MET DST

Witajcie!
Mam u siebie w domku takiego starenkiego kompa (a jeszcze, chlip, jakis czas
temu byl calkiem niezly), ktorego uzywam do (oprocz aplikacji biurowych)
gier. Mam wiec problem jak wielu innych ludzi - zestarzal sie i czas
powymieniac pewne rzeczy.
HDD - 8 GB (mi calkowicie starcza)
RAM - 256
karta graficzna (stare voodo + karta 4MB 2D) - w swoim czasie tez wymienie,
ale ciutke pozniej, bo w gierki 3D grywam rzadko
no i caly problem sprowadza sie do wymiany procka (celek 333) oraz plyty -
chyba jakis noname (chipset 440BX, max procek to 450 MHz - w\to wszystko, co
mozna wycyztac z manuala). Ile za takie truchlo mozna teraz dostac na
gieldzie?
Co, wedlug Was powinienem sobie zamontowac? Czy celeron o zegarze 1000
wystarczy (a moze cit mniejszy tez jest sensowny?)? Wydaje mi sie ze tak - z
powodow ograniczne finansowych nie mam zbyt duzych wymagan wobec swojego
sprzetu. I jaka plyte pod ten (lub inny, proponowany) procek, by byla jaks
taka rozwojowa (tzn. mozna by bylo podkrecac czestotliwosci szyny i takie
tam, ale sie nie znam :P A moze zamiast Intela jakis AMDek? No i chcialbym
sie zmiescic (tylko sie nie smiac) w max. 600-700 (czy to wogole mozliwe?).
Jak bedzie trzeba, to nie pogardze jakimis uzywanymi czesciami.
Za wszelkie uwagi bede wdzieczny
Uff... mam nadziej ze znajdzie sie ktos, kto odpowie choc na czesc z tej
lawiny pytan

pzdr
Zalek