czy to ma sens?

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 00:03:37 MET DST

mam Soltek 75KAV SDR133 256mb duronek 750_at_850 gf2mx

chce za stosunkowo niewielkie pienadze odmlodzic sprzet ale niestety nie
stac mnie na wymiane plyty procka pamieci wiec chyba pozostaje procek. Z
update do biosu zauwazylem ze "pisze" iz obsluguje xp2000+ . Oczywiscie
szalony nie jestem i do grata na sdr nie wsadze takiej lokomotywy - jednak
xp1600/1700 wydaje mi sie ciekawym wyborem ze wgledu na smieszne ceny (na
gieldzie w krakowie) i niezle osiagi.
 Tak wiec - pierwsza sprawa czy to ma sens?? - biorac pod uwage sdr i mx na
pokladzie.
Druga sprawa - na co zwracac uwage przy kupnie na gieldzie tzn czy sa jakies
podroby np xp1700 bedace xp1600.
Trzecia sprawa - slyszalem ze xp1700 niezle ssie moc i obawiam sie czy moj
wysluzony zasilacz (220W) bedzie dalej w stanie obsluzyc go.

--
lobo_at_space.pl
gg 1287117