Re: Jupiter KYRO II

Autor: [_HEARTSHADE_] (heartshade_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 23:54:19 MET DST


Użytkownik "Lechu"
>(...)

Musisz wiedziec jedno - kiedy powstal KYRO 2, krolowaly GF2 a w planach
Nvidia miala dopiero GF3, od poczatku nVIDIA robila Kyrowi pod gorke
(nie wnikajmy jednak w drobiazgi) lecz szczyt zostal osiagniety gdy
(bodajze) MARK ALLEW (moge troche sie pomylic - skleroza) programista
z MAD ONION (tworcy 3d MARK) wylecial z firmy i oznajmil wszem i wobec
ze tester 3d mark nie wykorzystywal pelnej mocy czipsetu KYRo. Oznajmil
rowniez ze
maczala w tym palce Nvidia. Dlatego tez tak gownianego testera nawet nie
bierz pod rozwage,
masz dobra karte na dobrym czipsecie i dosyc wydajna. Po dzien dzisiejszy
jest tylko jedna gra
(tytulu nie pamietam) do ktorej trza instalowac patcha pod kyro.
Poza tym gdyby ktos potrafil wykorzystac chocby czesc z zapasow Kyro to
bylby niezly,
swego czasu jakas DEMOGRUPA zrobila demko w ktorym jak napisali ze
wykorzystali
50 % of KYRo, demko bylo czadowe, a ja z owczesna RIVA TNT moglem tylko
posluchac muzyki z
tegoz demka

--
******************************
*** HEARTSHADE of X-PLOD labs
***********************************************
xpl0d_at_sympatico.ca******
********************************


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:58:11 MET DST