Re: C0000218 - tragiczna smierc XP

Autor: tlalok (pprzylucki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 19:39:36 MET DST

Użytkownik "Piotr Slimak" <piotrslimak_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> 1. NTG
Sorry, widze ze tu nowe porzadki. Pozwole sobie jednak dokonczyc.

> 2. Jak odpalisz XP-ka z płyty daj opcję setup, a następnie opcję napraw,
> cała filozofia :-)
Tez probowalem, daje tylko tyle, ze zamiast niebieskiego ekranu resetuje
sie, i tak w kolko.

> A mówisz pewnie o "konsoli naprawy systemu" (takie jest polskie
> tłumaczenie?), tak? W takim razie wpisz magiczne słowo help, a potem
> ewentualnie "komenda /?"
> I sprawdź procka oraz ram jak ci moi poprzednicy radzą!

Polecenia oczywiscie przegladalem i nie znalazlem tam nic ciekawego (btw,
ich fuunkcjonalnosc jest bardzo ograniczona, np. brak obslugi wildcards). Ta
konsola nie daje poza tym mozliwosci uruchamiania zadnych programow, wiec
nie wiem jak moglbym przy jej pomocy sprawdzic ram i procka.

Ostatecznie skonczylo sie na reinstalacji windows (bez formatowania partycji
jednakze). Sprawdzilem tez pamiec i nie zostaly znalezione zadne bledy.
Obecnie windows dziala znacznie gorzej - bardzo dlugo czeka sie (na
poczatku) na otwarcie niektorych okien (np. start menu), stracil sie bez
przyczyny modem.

I jeszcze jedno pytanie - co macie na mysli mowiac sprawdz procka?

Piotr Przylucki