Re: C0000218 - tragiczna smierc XP

Autor: Piotr Slimak (piotrslimak_at_wp.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 19:34:52 MET DST

>To ostatnie slowa mojego XP przed nagla i tragiczna
>smiercia bez ostrzezenia

1. NTG
2. Jak odpalisz XP-ka z płyty daj opcję setup, a następnie opcję napraw,
cała filozofia :-)

>Probowalem opcji naprawy z instalki, ale nie wiem czego
>tam sie tknac.

A mówisz pewnie o "konsoli naprawy systemu" (takie jest polskie
tłumaczenie?), tak? W takim razie wpisz magiczne słowo help, a potem
ewentualnie "komenda /?"
I sprawdź procka oraz ram jak ci moi poprzednicy radzą!