Re: Czemu Win XP to takie gówno??? (długie)

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 19:52:18 MET DST

Użytkownik "Łoś Super Ktoś" <my.email_at_wp.pl> napisał:
(ciach)...
jak dla mnie to Ty albo masz jakies kompleksy, albo sam nie wiem, co. sie
samo z siebie nic nie robi, 'sie' sam z siebie defrag nie wysypuje. powiedz
mi, czy przed instalacja XP sprawdziles, czy Twoj sprzet jest na HCL?
skandisc 'wywalil' Ci 2 gb mp3. Sam z siebie? Ot tak?
na moje to masz jakies problemy ze sprzetem. i z naduzywaniem slow typu
'gowno'.