Re: C0000218 - tragiczna smierc XP

Autor: Piotr Slimak (piotrslimak_at_wp.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 23:37:30 MET DST

>Sorry, widze ze tu nowe porzadki. Pozwole sobie
>jednak dokonczyc

No bo to pl.comp.pecet a ty mówisz o XP :-) O XP jest osobna grupa.
Jakbyś zadał pytanie "dlaczego mam ciągłe zwisy/restarty itp.?"" to
byłaby ta grupa :-)))

>Ta konsola nie daje poza tym mozliwosci uruchamiania
>zadnych programow

A wiesz, że tego nie sprawdzałem???

>Obecnie windows dziala znacznie gorzej - bardzo dlugo
>czeka sie

Stery od płyty głównej wgrane? To może być przyczyną.

>co macie na mysli mowiac sprawdz procka?

A choćby to czy nie jest podkręcony :-) Wyjmij go i wsadź z powrotem -
może sie polepszy? Zanieś go do kumpla i zobacz czy jemu też się system
wywali :-) Czy wiatrak kręci?

W ogóle rozkręć paścia i zobacz czy:
-wszystko jest dobrze powciskane
-kurzu nie ma za dużo