Re: RIVA TNT2 na PCI (???)

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Wed 15 May 2002 - 23:41:19 MET DST

> Akurat w Rivie TNT2 nie chodzi o pamiec. Karta ta ma problemy z overlayem
> wiem ze sa trudnosci aby on poprawnie zadzialal. Starsze detonatory mialy
> lepsza obsluge overley'a, pomagal tez zmieniony wpis w rejestrze
systemowym,
> ale naprawde nieraz trzeba sie bardzo mocno napocic by Rivka ruszyla
filmy.

oj bzdruki piszesz, bzdurki
skladalem kompy na kilkudziesieciu rivkach ( najczesciej na tnt2 m64 ) i
nie bylo zadnych problemow
lepiej napisz ze nie wiesz jak to poprawnie skonfigurowac a nie wprowadzaj
czlowieka w blad ( "problemy z overlayem" <- totalna bzdura )

> Celeron 400 MHz, 128 MB Ram, S3 Savage4 32 MB - filmy plynnie chodza az
> podziw bierze
> Celeron 700 MHz, 128 MB Ram, GeForce2 MX-400 32 MB - skoki i przeskoki i
co
> smieszne nic nie pomaga :)
> Wymiana karty powoduje zamiane ról.

?!
mam w domu 3 kompy, na jednym mam Cel 300 ( jeszcze Covington ), tnt2 32 MB
i filmy chodza płynnie, na drugim mam GF2 mx400 - to samo ( proc AMD )
wiec sklaniam sie do tego co napisalem powyzej - NIE UMIESZ skonfigurowac
sobie sprzetu ( wybrac/zainstalowac sterownikow itp.. itd )

> Takze karta graficzna to podstawa by divx jakos chodzily. I co smieszne S3
> Savage4 nie ma wspomagania divx (ani zadna inna karta oferowana w
> przecietnym sklepie, pomijajac specjalne modele) ale cos w tym jest... :)
> ...skromny overlay ktory wszystko potrafi schrzanic.

jeszcze raz - jakie Ty masz problemy z overlayem ??
bo w powyzszym przykladzie pokazales GF2MX - ona tez ma wg. Ciebie problemy
?? ( ani tunerTV ani DivX'y mi nie szwankuja - wszystko dziala wysmienicie )