Re: RIVA TNT2 na PCI (???)

Autor: Wasiuk (wasiuk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 22:02:56 MET DST

czlowieka w blad ( "problemy z overlayem" <- totalna bzdura )

Starsze detonatory lepiej obsluguja overlay niz nowsze. Jak nie wiesz o
takich podstawowych rzeczach to nie ma co tu dyskutowac...

> mam w domu 3 kompy, na jednym mam Cel 300 ( jeszcze Covington ), tnt2 32
MB
> i filmy chodza płynnie, na drugim mam GF2 mx400 - to samo ( proc AMD )
> wiec sklaniam sie do tego co napisalem powyzej - NIE UMIESZ skonfigurowac
> sobie sprzetu ( wybrac/zainstalowac sterownikow itp.. itd )

Jak juz wczesniej wspomnialem wszystko zalezy rowniez od kompa i nie mowie
ze napewno nie bedzie dzialac, chipset plyty glownej tez ma wiele do
powiedzenia, nawet glupia karta muzyczna na ISA potrafi zacinac divx, a
wstawienie karty PCI zmienia sprawe o 180 stopni. I nie gadaj ze ja czegos
nie potrafie skonfigurowac bo to nie jest tylko moja opinia ze TNT2 to dno
do filmow, zreszta problem byl poruszany setki razy na grupie i nie wierze
ze sami palanci siedza co nie potrafia skonfigurowac, a tobie raptem sie
udaje... Nie ma powtarzam NIE MA innej karty graficznej z jaka byly by az
takie problemy z odtwarzaniem filmikow, jaka jest RIVA TNT2 !!!!

> jeszcze raz - jakie Ty masz problemy z overlayem ??
> bo w powyzszym przykladzie pokazales GF2MX - ona tez ma wg. Ciebie
problemy
> ?? ( ani tunerTV ani DivX'y mi nie szwankuja - wszystko dziala
wysmienicie )

Czy ja cos pisalem ze GF2 MX ma problemy z overlayem??? Akurat GF to jedyne
karty z tych serii co cokolwiek mozna z nimi robic...