Re: Czy warto kupować dyski Samsung

Autor: _HEARTSHADE_ (heartshade_at_wp.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 00:21:40 MET DST

Użytkownik "Michał M." <m___michal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam dysk Samsung SV3064D. Przed jego kupnem wiele osób bardzo mnie do tego
> zniechęcało... Dlaczego niektórzy sądzą, że dyski Samsung-a to szajs? Ktoś
> miał z nimi jakieś problemy?
>
> Pozdrawiam

Mam dysk SAMSUNGA 20 GB,
pochodził dokładnie miesiąc (nigdzie nie noszony,cały czas stał w miejscu)
po tym miesiącu
odpalam SCANDISK, a tam 3 bady.Pojechałem do sklepu (bez dysku) i
powiedziałem o tym,
w sklepie powiedzieli mi że tak może być !?!? I bym się nie martwił tymi
badami...
Minął tydzień,robię SCANDISK,a tam już 15 badów, jadę do sklepu itd. itd.
Po dwoch tygodniach mam ok.30 badów zawoże dysk i... SZOK!
Dlaczego?
Dysk został wysłany do serwisu, wrócił nowy,a w ramach dodatku (za co?) od
firmy SAMSUNG dostałem głośniki do PC... (w sklepie ok.60 zł).
Byłem w szoku, dysk działa do dzisiaj (już ok.13 m-cy)...

--
******
 *HEARTSHADE of X-PLOD labs.*