re: notebooki z demobilu

Autor: PeH (phand_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 13:48:03 MET DST

Użytkownik Adasiek Zwierzaczek <podolany_at_poczta.wp.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:abovh4.3vvp5p7.1_at_kretyn.kretynozol...
> czesc;
>
> jakie sa wasze zapatrywania na mozliwosc dzialania notebooka z drugiej
> reki?

Jak dobrze trafisz, to moze podzialac dosc dlugo. Byle dobrego producenta.

> czy raczej baterie nie beda juz dzialac;

Znowu - zalezy jak trafisz. Ja od pól roku dzialam na uzywanym Dell-u (PII
300MHz/RAM128MB/HDD 6GB) i od poczatku przy normalnej pracy baterie (Li-ion)
starczaly na co najmniej 2-2,5h. Przy wygaszonej matrycy (sluchanie mp3)
doszedlem nawet do ponad 4h, wiec nie jest zle. Tym niemniej koniecznie
sprawdz baterie przed zakupem!

> na uczelni jest jakas tam mozliwosc podlaczenia do sieci energ, ale
> nie az tak bardzo, zeby zawsze;

To sie zawsze przyda - 2 godziny to jednak nie jest tak duzo, a czas
ladowania od 0 "do pelna" u mnie trwa mniej wiecej tyle samo.

> akurat nie mam duzych wymagan; zalezy mi tylko, zeby komp byl w miare
> niedrogi i mial sprawna baterie; moze byc jakis c300; amdk2; z lanem,

IMHO PII 300 starcza az nadto do wiekszosci zastosowan biurowych, a nawet do
ogladania DivXów, i starszych gier (Nie ma to jak partyjka w Unrealu na
lonie natury ;-)), choc lepsza karta graficzna umozliwilaby wiele wiecej.

> gdzie mozna szukac sprzetu takowego, coby byl pewny? dodam tylko ze
> Poznaniu;

W Poznaniu nie wiem, ale poszukaj w jakiejs wyszukiwarce - na pewno cos
znajdziesz.
Ja kupowalem w Compulessie i nie zaluje (gwarancja 1 m-c lub ew. 1 rok za
doplata kilku % wartosci sprzetu + wytargowlem modem PCMCIA gratis;-)))

HTH

> pozdrawiam;
Nawzajem!

PeH