Re: Puk-Puk

Autor: St. Cone (stcone_at_wp.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 18:37:43 MET DST

Użytkownik "Marek Szerszyński" <marek_at_poczta.pl> napisał w wiadomości

> Z czym masz Stanisławie problem? Chętnie pomogę koledze po fachu.
>
> MS
Dziękuję Marku,
    ale już po problemie. Miałem do przeinstalowania komp, na zintegrowanej
płycie i za cholerę nie mogłem dojść jaka tam może być grafika. Myślałem, że
może ktoś buszuje w nocy i mi coś podpowie. Rano problem sam się rozwiązał,
bo mi podrzucili oryginalną instalację.

Dziękuję za dobre chęci
Pozdrawiam
Stanisław