Re: notebooki z demobilu

Autor: Marcin Perlak (perlak_at_t-online.de)
Data: Tue 14 May 2002 - 20:58:18 MET DST

"Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> czesc;
>
> jakie sa wasze zapatrywania na mozliwosc dzialania notebooka z drugiej
> reki?
>
> przede wszystkim chodzi o baterie; czy jest sens nabywac takie cos,
> czy raczej baterie nie beda juz dzialac;
>
> w sumie potrzebuje komputer, poniewaz jestem caly dzien poza domem, a
> projekty na studia trzeba realizowac; jak dodac do tego piekne
> 3-godzinne okienka miedzy zajeciami, to wychodzi ze najlepiej bedzie
> na notebooku;
>
> na uczelni jest jakas tam mozliwosc podlaczenia do sieci energ, ale
> [...]

na twoim miejscu zagladnal bym na ebay.de (com) kupilem juz kilka laptopow z
tej aukcji i tylko raz mialem problemy.........., a co do bateri to NiMh
latwo i nie duzym kosztem zregenerowac, np. do IBM zp 380 zaplacilem 45DM
czyli jakies 23euro

ps. nie kupuj nic wolniejszego niz pII i 128 ramu, i oczywiscie aktywna
matryca TFT, 100% ze bedziesz sie meczyl, no chyba ze naprawde jestes malo
wymagajacy