notebooki z demobilu

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 18:09:38 MET DST

czesc;

jakie sa wasze zapatrywania na mozliwosc dzialania notebooka z drugiej
reki?

przede wszystkim chodzi o baterie; czy jest sens nabywac takie cos,
czy raczej baterie nie beda juz dzialac;

w sumie potrzebuje komputer, poniewaz jestem caly dzien poza domem, a
projekty na studia trzeba realizowac; jak dodac do tego piekne
3-godzinne okienka miedzy zajeciami, to wychodzi ze najlepiej bedzie
na notebooku;

na uczelni jest jakas tam mozliwosc podlaczenia do sieci energ, ale
nie az tak bardzo, zeby zawsze;

akurat nie mam duzych wymagan; zalezy mi tylko, zeby komp byl w miare
niedrogi i mial sprawna baterie; moze byc jakis c300; amdk2; z lanem,
ale niekoniecznie z cd; moze byc nawet slabszy, ale tam z bateria
bedzie pewnie tragedia;

gdzie mozna szukac sprzetu takowego, coby byl pewny? dodam tylko ze
Poznaniu;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?