Re: Co sadzicoe o karcie EVIL KYRO 64MB

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 11:15:32 MET DST

> wcale nie, te gry ktore wymienilem sam sprawdzilem bo kazda z nich
> przeszedlem.

tez grałem w mohaa ...

> a co do dymu to fakt ze "mohu" jak jest dym to skacze ale i na to jest
> sposob,
> trzeba zainstalowac kyro tools i wylaczyc tam multitexturing, wtedy dym
nie
> jest tak uciazliwy (a tak na marg. to miales okazje sprawdzic na gf2 kiedy
> jest dym czy nie skacze ??? )

nie .. Sprawdzałem na Geforce3 działa idealnie :-)
No ćóż nie bawiłem się wyłaczanie multitexturingu i raczej większośc osób
tego nie zrobi ani nawet o tym nie pomyśli. Gra powinna działać sam
poprawnie i nie powinno się coś wymuszac na siłę w sterownikach aby działała
poprawnie.
Ale działa oki , ale sa w tej grze mocne spowolnienia ...
Całą ukończyłem na Duronie1ghz ..

> co do ustawien jk2 to prawde napisalem i tak samo ut z antyaliasingiem tez
> sprawdzilem.
> u mnie dziala z b. dobra plynnoscia.(niestety nie wiem jak zrobic test fps
> jedi2).

nie sparwdzałem , ale według Tomsa - porażka ...
Może nalezy znów coś wymusić ...

> a na koniec, nie napisalem ze kyro jest tak szybka jak gf2 Ti tylko ze
> czasami dorownuje
> a to jest prawda.

Prawdę mówiąc trochę zbyt optymistyczne podejscie , tym bardziej że Kyro2
inaczej generuje obraz i sam pomiar może nie być poprawny ...

Ale i tak za cenę około 300zł nic ciekawszego na rynku nie znajdzie się ...

Ale to jest konkurent Geforce2mx400 a nie Geforce2 ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///