Re: temperatura i problem z serwisem

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 14 May 2002 - 11:15:31 MET DST

"piob381" <piob381_at_poczta.gazeta.pl>, wrote in

> niestety nie mama danych o plycie glownej,

A szkoda, przydal by sie chcociaz producent.

> procesot to atrhlon 1.4

czyli najbardziej grzejacy sieathlon :>>

> ztreszta z punktu widzenia rozmow z specem nr 1 nie jest to istotne,

To jest naistotniejsze!

> niego rozwizaniem bedzie dolozenie kolejnego wiatraka (zarowno procek
> jak i grafika maja swoje wiatraki) wiec on chce dolozyc kolejny
> wspomagajacy wymiane powietrza wew obudowy. a wedlug mnie to jest bez
> sensu

Na poczatek sprawdzil bym chlodzenie procesora nastepnie w obudowie.
Ewentualie dodal wiatrak na dole wciagajacy chlodne powetrze do obudowy.
Niestety A 1.4 bardzo sie grzeje i wydzielane przez niego cieplo trzeba
jakos rozprowadzic.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!