Re: Co sadzicoe o karcie EVIL KYRO 64MB

Autor: Top Libero (toplibero_at_toplibero.com.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 10:48:56 MET DST

> Trochę przesadzasz ...

wcale nie, te gry ktore wymienilem sam sprawdzilem bo kazda z nich
przeszedlem.

a co do dymu to fakt ze "mohu" jak jest dym to skacze ale i na to jest
sposob,
trzeba zainstalowac kyro tools i wylaczyc tam multitexturing, wtedy dym nie
jest tak uciazliwy (a tak na marg. to miales okazje sprawdzic na gf2 kiedy
jest dym czy nie skacze ??? ).

co do ustawien jk2 to prawde napisalem i tak samo ut z antyaliasingiem tez
sprawdzilem.
u mnie dziala z b. dobra plynnoscia.(niestety nie wiem jak zrobic test fps w
jedi2).

a na koniec, nie napisalem ze kyro jest tak szybka jak gf2 Ti tylko ze
czasami dorownuje
a to jest prawda.

Zibi