Re: Co sadzicoe o karcie EVIL KYRO 64MB

Autor: Top Libero (toplibero_at_toplibero.com.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 13:16:00 MET DST

> nie sparwdzałem , ale według Tomsa - porażka ...
> Może nalezy znów coś wymusić ...

tak ja tez widzialem wyniki u toma har...
i mysle ze to jakis blad !!!

jak pisalem nie umiem zmierzyc fps-ow w jk2 ale wedlug mojej
oceny na oko to ok. 30 k/s wyciaga.
 (przy wlaczonym: trojlinowym filtrowaniu, tekstury high, kolory 32 bit,
i rozdz. 1024x7...).

a co do grzebania w ustawieniach, niektorzy wola odpalalic gre
i grac tak jak wyjdzie a inni wola cos ustawic, cos przestawic i miec
frajde z tego ze jest bardziej plynnie. :-)

co jeszcze ..........
czytalem na anadtechu test kart graf. na wersji beta Unreala 2 i kyro
od rozdz. 1024x7... radzilo sobie lepiej od gf2 gts,
wiec skoro dobrze sobie radzi w super wymagajacej grze (U2)
to mysle ze mozna smialo kyro polecic jako alternatywe gf 2
bo mx 400 byl daleko daleko w tyle.

Zibi