Re: Mala rozterka

Autor: Andrzej Gruby (pumeks__at_onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 22:50:24 MET DST

Użytkownik "zico" <zico_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie zmieniam komputer i mam pare watpliwosci jaki procesor wybrac: XP
> 1800+ czy P4 1.8 A.
> Taaak wiem P4 jest wolniejszy i drozszy ale co do AMD-kow mam spore
> watpliwosci. Chodzi mi konkretnie o to jak mocno sie grzeja i jakiego
> chlodzenia wymagaja. Dotad nie uzywalem AMD wiec nie mam z tymi
procesorami
> zadnych doswiedczen. Zaley mi na cichym sprzecie wiec poterzne wiatraki
> raczej nie wchodza w gre ... tak naprawde to w pelni by mnie
> satysfakcjoniwal poziom halasy np taki jaki generuje Barracuda IV :)) .
> [...]
Ja też przez kilka lat miałem tylko Intela. Ale od tygodnia jestem
szczęśliwym posiadaczem Athlona XP 1.7+ i jak na razie na prawdę
szczęśliwym. Ani jednej zwiechy - nawet nie przeinstalowałem systemu
(wgrałem tylko Via4in1). Wietrzę Cooler Masterem za 60 zł miałem takiego na
celeronie 1 GHZ i żadnych problemów ze stabilnością nawet przy @2000+
(testowałem prze ok 20 godzin 3dmarki kompresja Divx itp). Nie widzę powodu
żeby wydawać o kilkadziesiąt % więcej kasy za sprzęt o tej samej wydajności.