Re: aver i radeon

Autor: Paweł S. (pawelsz100_at_interia.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 22:54:18 MET DST

Mogę powiedzieć tylko tyle że mam AveraMedia Studio 98 i miałem przez chwilę
Radeona 7000 Procompa.W Borgu w najwyższej roździelczości tz. 978x780 czy
coś koło tego pojawił się pasek z prawej strony ekranu i nie można było się
go pozbyć (był szeroki na około 5 cm i leciał od góry do dołu i właśnie o
ten pasek obraz był obcięty), pomogła tylko zmiana rozdzielczości na
niższą..

A tak pozatym więcej niekompatybilności nie spotkałem, ale zaznaczam że to
była karta Procompa nie ATI, więc może z orginałami nie ma takiego problemu.

<pozdrówka>