Mala rozterka

Autor: zico (zico_at_wp.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 19:17:38 MET DST

Wlasnie zmieniam komputer i mam pare watpliwosci jaki procesor wybrac: XP
1800+ czy P4 1.8 A.
Taaak wiem P4 jest wolniejszy i drozszy ale co do AMD-kow mam spore
watpliwosci. Chodzi mi konkretnie o to jak mocno sie grzeja i jakiego
chlodzenia wymagaja. Dotad nie uzywalem AMD wiec nie mam z tymi procesorami
zadnych doswiedczen. Zaley mi na cichym sprzecie wiec poterzne wiatraki
raczej nie wchodza w gre ... tak naprawde to w pelni by mnie
satysfakcjoniwal poziom halasy np taki jaki generuje Barracuda IV :)) .
No i jeszcze kwestia stabilnosci. Jako do intela mam wieksze zaufanie.
Z checia wyslucham zdania grupowiczow. Dzieki za wszystkie podpowiedzi