GF3 czy R8500 na D700

Autor: Kaktusak (rob_at_piast.interklub.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 19:30:39 MET DST

Mam teraz gf2mx i mysle jak by tu uzyskac troche wiecej klatek w
Morrowindzie ;) , gram glownie w crpg
Sprzet to D700 , 384mb ramu i Abit kt7
Spotkalem w ofercie pc.projectu tego Radeona za 660zl i Gf3 (gainward ,
winfast ) tez kolo tej ceny
Co lepiej wybrac ( proca moze zmienie ale pozniej , najgorzej bedzie z
plyta)
Zalezy mi tez na bezproblemowym wyjsciu tv-out (ogladam duzo divix'ow ),ten
gf2mx to asus7100 , nie wiem jak tam z jakoscia prolinkow itp , jak
kulowalem MX to byloa duzo gorsza , GF3 ma moze twinviewa ?
Myslalem jeszcze o GF4ti420 ale cena max jaka moge dac to 750/800 ale wtedy
ze zmiana proca bedzie gorzej , zreszta pierwsze gf420 maja ceny w
okolicach 950zl

--
pozdrowienia
"Nie badz woda , nie daj sie nabrac"