Re: GF3 czy R8500 na D700

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 20:22:34 MET DST

Cześć,

> Mam teraz gf2mx i mysle jak by tu uzyskac troche wiecej klatek w
> Morrowindzie ;)

Nie mam więc się nie wypowiem ... :-)

> Co lepiej wybrac ( proca moze zmienie ale pozniej , najgorzej bedzie z
> plyta)

> Zalezy mi tez na bezproblemowym wyjsciu tv-out (ogladam duzo
> divix'ow ),ten gf2mx to asus7100 , nie wiem jak tam z jakoscia prolinkow
itp , jak
> kulowalem MX to byloa duzo gorsza , GF3 ma moze twinviewa ?

Nie ma ...

> Myslalem jeszcze o GF4ti420 ale cena max jaka moge dac to 750/800 ale
> wtedy ze zmiana proca bedzie gorzej , zreszta pierwsze gf420 maja ceny w
> okolicach 950zl

Wersje 64MB z TV-out będą za 800 zł (te tańsze firmy np. Prolink) ...
alternatywą może być tamten Radek 8500LE (dualview, przyzwoita jakość
tv-out) ...

> kaktusak_at_box43.gnet.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."