Modem Pentagram Omen 2 nie dziala..

Autor: bias (bias_at_NOGAokoPSAclubbing.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 19:32:45 MET DST

witam

wlasnie zakupilem modem jak w temacie i cos mi sie za bardzo nie chce
laczyc.. system to win xp (nigdy wczesnije sie pod nim nie modemowalem) wiec
moze to byc kwestia odpowiednich ustawien polaczenia (jesli tak to
przepraszam ze NTG, ale i tak prosze o pomoc)... no a sytuacja wyglada tak
ze modem sie laczy (dluuugo) i werykfikacja hasla trwa rowniez dlugo po czym
rozlacza sie i stwierdza ze urzadzenie nie dziala poprawnie, lub laczy sie
ale transfer jest praktycznie zerowy (ale jakis tam jest) no a w tym
programie motoroli co ikonka siedzi sobie na pasku kolo zegara nawet jak
sie juz polaczy to pisze negotiating connection speed (w momenci kiedy
windows juz twierdiz ze jest polaczony!!!) lub pisze ze sie poalczylo ale z
predkoscia 28 800 (a windows pokazuje 52kbps)
.... z goory dziekuje za pomoc i mam nadzieje ze ktos zrozumie o czym tu
pisalem.........