Re: Mala rozterka

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 20:15:32 MET DST

Użytkownik <zico_at_wp.pl> przeslal takie znaki :

> Wlasnie zmieniam komputer i mam pare watpliwosci jaki procesor
> wybrac: XP 1800+ czy P4 1.8 A.

p4 ten bedzie sie lepiej krecil ale drogi (1700 za < 400zl)

> Taaak wiem P4 jest wolniejszy i drozszy ale co do AMD-kow mam spore
> watpliwosci. Chodzi mi konkretnie o to jak mocno sie grzeja i jakiego
> chlodzenia wymagaja.

zwyczajnego titana za 30zl (TCD5 cos tam)
maja wieksza odpornosc na temperature...

>Dotad nie uzywalem AMD wiec nie mam z tymi
> procesorami zadnych doswiedczen.

nie ma potrzeby sam sie przesiadle( jeszcze intel dawal kur... ceny)

> poterzne wiatraki raczej nie wchodza w gre ... tak naprawde to w
> pelni by mnie satysfakcjoniwal poziom halasy np taki jaki generuje
> Barracuda IV :))

ja mam 1700+ i zwykly coolermaster CICHO.
jak chcesz jak b4 to woda sie klania "_"

ten p4 troche mniej bedzie sie grzal ale i wieksza temperatura jest nie dla
niego, amd bedzie pracowal przy takiej co p4 sie zacznie wylaczac normalnie.

. No i jeszcze kwestia stabilnosci. Jako do intela
> mam wieksze zaufanie. Z checia wyslucham zdania grupowiczow.

no ja nie mam zaufania. Moj celek sie wiesza (Serwer)
a na AMD chodzi jak ZLOTO.
kwestie satbilnosci wstaw miedzy bajki.

narazie sie (jak masz szmalu wiecej) oplca intela bo lepiej pokreci sie, jak
nie krecisz to rzut moneta...