Re: TFT - czy juz ??

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 09:44:42 MET DST

Jan Piotr Seliga wrote:

> Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
> wiadomości news:abd7m9$2715$1_at_news2.ipartners.pl...

> Czemu tak twierdzisz.
> Widzałem ten moitor w akcji, oglądałem też inne monitory - czasem dobrych i
> znanych firm i ten sprzęt naprawdę miał przyzwoite parametry.
> Zresztą sam zobacz:
> http://www.monitorlcd.pl/monitorlcd/15ex6.html

akurat ten model miałem w domu i dokładnie go testowałem
wg. producenta czas reakcji to 30 ms.
w kilka dni potem miałem EIZO z czasem reakcji 25 ms

i co mogę powiedzieć - niezły przekręt ...
w każym razie, jesli EIZO ma na prawdę 25 ms, to Astron
musi mieć co najmniej 40-45 ms !
w kazdym razie różnica w pracy jest kolosalna !
a w parametrach całkim nieznacza, prawda ?

Rafał