Re: TFT - czy juz ??

Autor: Jan Piotr Seliga (janeks_at_komtech.com.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:07:20 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:abd7m9$2715$1_at_news2.ipartners.pl...

> hmm , słowo ładnie świecie nic nie mówi :-)
>
> Jak pisałem mają zbyt wiele wad , a większość producentów sama oszukuje
> potencjalnych klientów ...

Czemu tak twierdzisz.
Widzałem ten moitor w akcji, oglądałem też inne monitory - czasem dobrych i
znanych firm i ten sprzęt naprawdę miał przyzwoite parametry.
Zresztą sam zobacz:
http://www.monitorlcd.pl/monitorlcd/15ex6.html

Jeśli chodzi o oszukiwanie - kiedy masz możliwość zobaczenia urządzenia i
wytestowania go u siebie w domu i porównania podanych przez producenta
parametrów z innymi modelami, ba czasem nie tylko parametrów, ale i samego
sprzętu - to chyba nie jest uszustwo...

Ten monitorek chodzi u mojego znajomego dopiero miesiąc, ale jest zniego
zadowolony. Jedyny minus to 15" (jest amatorem grafikiem - i długo siedzi
przy komputerze). Na razie zero problemów

Janek