Re: TFT - czy juz ??

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 19:29:34 MET DST

Użytkownik "Rafał Tomasik" <rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl> napisał w wiadomości
[...]
> akurat ten model miałem w domu i dokładnie go testowałem
> wg. producenta czas reakcji to 30 ms.
> w kilka dni potem miałem EIZO z czasem reakcji 25 ms
>
> i co mogę powiedzieć - niezły przekręt ...
> w każym razie, jesli EIZO ma na prawdę 25 ms, to Astron
> musi mieć co najmniej 40-45 ms !
> w kazdym razie różnica w pracy jest kolosalna !
> a w parametrach całkim nieznacza, prawda ?

No właśnie, jedni producenci podają minimalny a inni średni czas ...

Żeby LCD mógł wyświetlić w bdb jakości 25fps musi mieć minimum
40ms, jeżeli będzie miał więcej obraz jest rozmyty.

Imho aktualnie technologia TFT jest jeszcze niedopracowana i nieopłaca się
inwestować w monitory LCD. Co więcej obecność 1-2 wypalonych pixeli
to jest aktualnie _normalna_ sprawa .

Jak już ktoś chce to polecam Viewsonic 15'' VX500 (25ms), bije na głowę większość
lcd'ków 15'' na rynku.

PeJot