Re: Nagrywarki

Autor: MarekZ (marekz_at_bydgoska.krakow.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 09:42:51 MET DST

Użytkownik "Jarosław Jaszewski" <jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl> napisał w
wiadomości news:3CDB00C6.7080109_at_plusnet.pl...

> obydwie bardzo dobre
>
> ja kupilbym Teaca... moze nie koniecznie tak szybkiego - ale jakbym mial
> kase (a nic o tym ni episales) - to nie zastanawialbym sie....

Dzieki :). Kasa raczej nie jest ograniczeniem, teraz wlasnie uzywam Teaca
8/8/32 i jestem zadowolony. Slyszalem, ze niektore nagrywarki maja chyba cos
w sofcie, co broni przed sytuacja niedopelnienia bufora (burn proof to sie
moze nazywa?), nie wiem czy wszystkie, czy niektore. Zalezaloby po prostu na
dobrej jakosciowo nagrywarce.

> dziwwie sie ze nie ma zadnego plextora na liscie... ani liteona...

Po prostu wzialem bezmyslnie to co obecnie jest w krakowskim Actionie, ale
jesli warto zwrocic uwage na LiteOn (mialem byc moze niesluszne poczucie, ze
to raczej szajs) to oczywiscie tez wchodzi w rachube.

dzieki, marekz