Re: Nagrywarki

Autor: Jarosław Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 10:22:14 MET DST

MarekZ wrote:

> Dzieki :). Kasa raczej nie jest ograniczeniem, teraz wlasnie uzywam Teaca
> 8/8/32 i jestem zadowolony. Slyszalem, ze niektore nagrywarki maja chyba cos
> w sofcie, co broni przed sytuacja niedopelnienia bufora (burn proof to sie
> moze nazywa?), nie wiem czy wszystkie, czy niektore. Zalezaloby po prostu na
> dobrej jakosciowo nagrywarce.

Teraz juz praktycznie wszystkie nagrywarki maja ten system lub podobnie
dzialajacy....

> Po prostu wzialem bezmyslnie to co obecnie jest w krakowskim Actionie, ale
> jesli warto zwrocic uwage na LiteOn (mialem byc moze niesluszne poczucie, ze
> to raczej szajs) to oczywiscie tez wchodzi w rachube.

Liteon robi coraz lepsze nagrwartki - nie wieadomo jak z ich trwalaoscia
- tego mozna sie dowiedziec op roku dwoch uzytkowania - jednak na razie
ludzie nie narzekaja

Jezeli kasa nie ma znaczenia to powaznie myslalbym o plextorze.... to
jednak mercedes wsrod nagrywarek :-)))

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek