Re: Nagrywarki

Autor: Jarosław Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 01:05:42 MET DST

MarekZ wrote:

> Witam,
> czy CD REC. CYBER DRIVE 16/12/40 to straszny szajs ? Domyslam sie, ze tak,
> co zatem polecilibyscie do kupienia z nastepujacego zestawu ?
>

> CD REC. LG 8240B 24/10/40

bo nie jest najgorsza i bedzie tania...

> CD REC.TDK 32/10/40 CYC-A321040-BOX
> CD REC. TEAC 40/12/48

obydwie bardzo dobre

ja kupilbym Teaca... moze nie koniecznie tak szybkiego - ale jakbym mial
kase (a nic o tym ni episales) - to nie zastanawialbym sie....

dziwwie sie ze nie ma zadnego plextora na liscie... ani liteona...

> Wybierzcie mi prosze tak ze trzy najsensowniejsze modele :). Nagrywarka
> bedzie uzywana raczej niezbyt intensywnie, tzn. nagrywam tylko dla siebie, a
> nie na zlecenie, maksimum 100 plytek miesiecznie.

no to jednak sporo nagrywasz... 3 plyty dziennie to nie tak malo....

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek