zawieszanie kompa...

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 15:45:24 MET DST

Witam
Od niedawna zauwazylem ze moj komp wiesza sie na age of empires czy jakos
tak... Jak wlacze ta gre i rozpoczne ja to zawiesza mi kompa po okolo 20
minutach ( od 5min - 2godzin). Zawiesza doslownie wszysko! nic nie moge
zrbic tylko reset. Mam celka 1000 i 1300 ( nie podkrecane), tusl2-c, b4
40GB,siec,grafiki gf2ti i gf2mx400,pamieci jakies noname i simtec czy jakos
tak.
prubowalem wszystkiego- wylaczalem dma, zamienialem ram, dyski, odlaczalem
lan, gg, network led,directx itd... niewiem co dalej. moze ktos ma jakies
pomysly???
prosze o porady.

--
          Wojciech Wicleben