Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 09:13:17 MET DST

> Ogólnie - odjazd - ładnie świeci - zero uszkodzony pixeli i cena niecałe
> 2000 zł.

hmm , słowo ładnie świecie nic nie mówi :-)

Nie znam nikogo kto by kupił panel i by powiedziałże jest do bani .. :-)

A widziałem wiele paneli i nie znalazłem ŻĄDNEGO który by był warty wydanych
pieniędzy ...
Jak pisałem mają zbyt wiele wad , a większość producentów sama oszukuje
potencjalnych klientów ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///