Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 12:44:08 MET DST

> Ano wyjasnie .... wydalbym (z bulem ale jednak)
> ok. 3000 zl za 17-tke LCD o przyzwoitych parametrach
> Jednak za 19" klasyczny ... 3000 zl wydaje mi sie troche duzo
> sadze ze za ok. 2000 mozna kupic w _miare_ przyzwoita 19-tke
> No i tak sobie mysle .... ze skoro za 2000 zl moge miec kiepski LCD 15
> (te lepsze 15-tki to juz ok. 2500-3000 .. np. Eizo)
> to chyba jednak zdecyduje sie na 19" klasyczny za te pieniadze
> godzac sie z utrata miejsca na biurku i kosztami zuzycia energii

Trochę nie rozumię tego wyjasnienia. Jesli chce Pan wydac 3000zł na kiepski
panel 17" (za tę cenę napewno nie znajdzie Pan dobrej klasy panelu 17" ,
śmiem nawet wątpić że znajdzie Pan dobry panel 15"
to czemu nie przeznaczyć tej sumy pieniędzy na swietnej klasy monitor 19" ?

Jeśli chodzi o "klasyczne" monitory to :
Polecam monitory (NEC, iiYama , Sony) na kineskopach Diamondtron NF lub FD
Trinitron.
Inne (kineskopy) raczej bym omijał.
Jak narazie nie widziałem żadnego kieskopu który oferowałby tak dobre i
czyste kolory , rewelacyjną ostrośc i szczegółowość jak w/w.

> Tak to juz jest .... ze jak trzeba wydac ciut wiecej gotowki
> niz na flaszke lub paczke cygarow ....
> to czlowiek zaczyna "kombinowac jak kon pod gore"

Zgadza się , ale trzeba się zastanowic nad zakupem. Bo "pozorna" oszczędnośc
pieniędzy może odbić się problemami z wzrokiem lub bardzo szybkim męczeniem
wzroku ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///