Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:24:06 MET DST

> 1. bo czujemy potrzebę skoku w nową jakość

Jaką jakośc ? W gorsza jakość ???
Czy może bardziej potrzebę zaszpanowania ?
Nie rozumie po co przesiadac się na cos co oferuje gorsza jakośc oraz ma
więcej wad niz zalet a dodatkowo mocno wyśrubowaną cenę ...

> 2. nie każdy moze sobie pozwolić na kupno monitora 19"
> ze względu na rozmiary (powiedzmy, że zakładam iż ktoś mieszka
> w bloku) a dobrze wiemy, że nie ma monitora 17" który jakością
> dorówna 19" (a szkoda)

Przepraszam bardzo , mieszkam w bloku i mam pokój 2x3m (6m) i jakoś bez
prblemu znalazłem miejsce na monitor 19" ... bo głębokość ma taką jak
normalna 15".

> 3. decyzja o kupnie monitora CRT to jak gdyby kontynuacja
> tej samej jakości i blokada pieniędzy na najbliższe 2, 3 lata

Co za bzdury ?
Jesli masz słaby monitor to wymiana na 19" wysokiej klasy będzie sporym
skokiem jesli chodzi o komfort pracy i jakośc obrazu.

> uważam, że jeśli ktoś posiada jakiś średni monitor 17" chce teraz go
zmienić
> zaraził się juz LCD i teraz waha się nad jego kupnem,
> bo jakość jeszcze go nie zadawala,

Raczej chce go kupic ze wzgledu na rozmiary i aby "zabajerować" . Bo według
mnie lepszym rozwiązaniem jest jednak kupno dobrej klasy monitora 19"
(>2000zł) niz słabiutkiego panelu.

> a kupno dobrego monitora CRT 19" nie rozwiąże jego problemów
> bo LCD i tak bedzie za 'nim chodził' ;-)

A to inna rzecz. Mnie tez się podobają panele. Nawet chciałem kupić. Jednak
jakośc obrazu i wady tych paneli mnie mocno zniechęciły.

Jak już to wolałbym panel plazmowy ale trzeba poczekac jeszcze spoooro czasu
:-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///