Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych-refleksja

Autor: Piotr W. (piotrwer_at_polbox.com)
Data: Sun 05 May 2002 - 02:00:56 MET DST

Etykieta etykietą i należy jej przestrzegać ale......
Nie dajmy się zwariować.
Na każdej grupie jest kilka osób "żandarmów" , którzy tylko czyhają ażeby
ktoś popełnił błąd orto, albo napisał coś obok tematu etc. i już ruszają do
boju aby go
ochrzanić. Mam wrażenie , że nie mają nic do powiedzenia na grupie i jedynie
mogą zaistnieć jako żandarm....
Poza tym np: temat komputerów jest tak rozległy , że nie jest możliwe
precyzyjne podzielenie na grupy tematyczne. Zawsze będzie się to przeplatać
i przenikać.
A jak będziemy dalej brnąć w tą uliczkę precyzyjnych podziałów, to trzeba
będzie stworzyć: myszki.ps i myszki .com i biada temu co pomyli
wtyczki....::))))

Nie tak dawno ktoś pytał o problemy z kartą sieciową przy starcie(nie
chodziło o sterowniki). Dostał info że NTG a przecie w punkcie 1.5.5
tematów grupy są też
"karty jako reszta komputera", tam też jest info , że nie należy umieszczać
infa o kupnie /sprzedaży, reklam etc. a żandarm miał w stopce reklamę.....
Można by powiedzieć: Kali ukraść krowy- dobry uczynek, Kalemu ukraść
krowy -zły uczynek........

Na grupie foto ktoś pytał o problemy z drukarką HP 920..i też został
skarcony.
Akurat znałem problem i posłałem info. Dostałem podziękowanie i refleksję ,
że na
właściwej tematycznie grupie nikt mu nie pomógł......
A drukarka HP 920 o fotograficznej jakości druku na grupie foto nie jest
tak bardzo obok tematu. Dużo fotografujących używa jej do drukowania
zdjęć....
(To dwa przykłady z "ostatniej chwili")

A więc więcej WYROZUMIAŁOŚCI (dla grupowicza mającego problem, w danej
chwili dla niego najważniejszy), mniej złośliwości, a z drugiej strony
BEZWGLĘDNEGO tępienia troli, spamerów (co chcą nam badziewie sprzedać) i
wulgarności na grupach.

pozdrowienia Piotr W.