Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych-refleksja

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 10:43:19 MET DST

Hi,

"Piotr W." wrote:

> [...]
> "karty jako reszta komputera", tam też jest info , że nie należy umieszczać
> infa o kupnie /sprzedaży, reklam etc. a żandarm miał w stopce reklamę.....

Poczytałbyś Netykietę to byś się dowiedział, że w sygnaturce wolno
umieszczać co się chce, nawet reklamę -- o ile sygnaturka jest
zgodna z Netykietą pod względem budowy (do czterech linii po 60
znaków, oddzielona "-- " od treści) :)

Jestem przeciwny temu akurat zapisowi Netykiety, ale obowiązuje
on, a ja nie mam w tym względzie nic do gadania.

> A więc więcej WYROZUMIAŁOŚCI (dla grupowicza mającego problem, w danej
> chwili dla niego najważniejszy), mniej złośliwości, a z drugiej strony

Jestem mocno przeciwny wyrozumiałości dla łamania tematyki grupy
tylko z tego powodu, że jakaś osoba ma problem. Oczywiście, należy
udzielić pomocy w postaci wskazania grupy, gdzie pytanie będzie
jak najbardziej właściwe (jestem mocno przeciwny wyłącznie
odpowiadaniu na pytanie tekstem "NTG!" bez podania nazwy grupy
czy adresu grupowej strony NTG, oraz wspomnianej złośliwości).
Nie należy jednak udzielać pytań na pytania spoza tematyki, bo
ludzie się "rozbestwią" ;) i już na zawsze wszyscy będą się tutaj
pytali o wszystko, od sprzętu, przez Windows, do rybołówstwa.
W końcu to nie jednostki "mają problem", tylko dziesiątki/setki
ludzi dziennie...

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./