Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych-refleksja

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 12:08:00 MET DST

W artykule <ab1so7$ocq$1_at_news.tpi.pl> Piotr W. napisal(a):

> A więc więcej WYROZUMIAŁOŚCI (dla grupowicza mającego problem, w danej
> chwili dla niego najważniejszy), mniej złośliwości, a z drugiej strony
> BEZWGLĘDNEGO tępienia troli, spamerów (co chcą nam badziewie sprzedać) i
> wulgarności na grupach.

A co powiesz na gościa, który kiedyś się tu pytał, gdzie wyjechać na narty?
Więcej pobłażliwości i na grupie zrobi się kanał ircowy, gdzie każdy pisze
o czym chce i jest jeden wielki bełkot.
Problem bardzo ważny dla kogoś (np. z tamponami jego dziewczyny) ma się nijak
wobec kilkuset (??) osób czytających tą grupę zainteresowanych jedynie sprzętem
komputerowym

tak więc, żeby zadowolić wiekszość (która nie chce czytać postów NTG),
mniejszość mogłaby się dostosować i kierować właściwie swoje posty
(bo powód "sorry, ale nie chce mi się innej grupy subskrybować" to żaden powód)

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl