Pytanie do uzytkownikjow ATI Radeon (Hydravision i napisy w divx?)

Autor: Piobar (piobar_at_friko.internet.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 02:28:04 MET DST

Czy ktos zna odpowiedz co zrobic aby po przerzuceniu filmu w divx w full
screen na tv (stosujac rozszerzony pupit w hydravison bo innego sposobu nie
odkrylem), przeszly rownierz napisy???
Film sie jakims pokretnym sposobem daje ale napisy mi zostaja po polowie na
monitorze i na tv :-((
Jest jakis sposob? moze jakis odpowiedni player?
Uzywam w2000, radeon 7500, hydra 2.50x, stery 7.68x

--
Pozdr
Piobar