nowy hdd z gwarancji i gwarancja na niego

Autor: Bucz (bucz_at_NOSPAMIX@go2.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 21:02:20 MET DST

jakis tydzien temu oddalem dyska na gwarancje mial
3 lata gwarancji i po 2 latach padl czyli zostal 1 rok gwarancji na niego
i teraz pytanie czy jak mi wydadza nowiutki identyczny dysk to bede miaj na
niego ten pozostaly rok gwarancji czy mi sie odnowi???
a jesli mi w sklepie dadza tylko rok to jakimi argumentami mam sie bronic???
bo mialem juz tak przypadek w innym sklepie z karta sieciowa ale na
szczescie drugi raz sie nie zepsula...